Google+ 0986-078991 收購手機/電腦收購/iphone 14收購/筆電收購/收購S23/Note 21收購/ipad air5/收購電腦/全省收購/相機/手機/當票: 王祖藍私生女

2013年6月28日 星期五

王祖藍私生女

王祖藍私生女

王祖藍認與私生女9成似



王祖藍與張繼聰(阿聰)為新片《怪獸大學》配音,昨午二人更到主題公園落力宣傳。由於近日網絡突然瘋傳一張小女生萌照,相中小女生被指激似祖藍,不少圈中人轉發留言,祝賀祖藍「添丁」之喜。記者談起「私生女」一事,祖藍不怒反笑,還幽自己一默謂:「起碼似足9成,我諗自己生都冇咁似。(聯絡佢?)都有興趣o架,想知佢係乜人,不過就驚真係搵到血緣關係,發現咗啲秘密就唔好啦。」



而祖藍與阿聰分屬大學同學,求學時已經常拍住上搵外快,今次合作默契十足,祖藍更當面指阿聰為「怪獸家長」﹕「佢個仔竟然識得講『我靚仔過我爸爸』。」阿聰聞言照單全收,還踢爆囝囝不時有「艷遇」:「我係怪獸家長,做唔到嘅嘢都叫下一代去做,例如我個仔識得黐埋萬綺雯、許亦妮啲靚女度,有次許亦妮問佢可唔可以錫一啖,我個仔竟然答佢:『咁你錫咗我爸爸先啦』。」

搵錢畀晒老婆

對於太太謝安琪早前被拍得購入名車,阿聰謂:「其實係我畀錢嘅,我搵錢全部都畀晒佢。嗰日明明個sales叫我簽名,我諗諗吓叫老婆簽,點知就係咁畀記者影到,我不知幾嬲,我覺得下次自己要高調番啲囉。(車價寫得啱唔啱?)有時寫多、有時寫少咗,上次結婚咪寫少咗囉,下次搵佢哋(指記者)搞先。」

沒有留言:

張貼留言