Google+ 0986-078991 收購手機/電腦收購/iphone 14收購/筆電收購/收購S23/Note 21收購/ipad air5/收購電腦/全省收購/相機/手機/當票: 傅穎整容

2013年3月30日 星期六

傅穎整容

傅穎整容
傅穎整容DIY大改造

傅穎(Theresa)初出道大Sell短髮清純Look,其後轉型染金髮及戴有色隱形眼鏡,最近又染回黑髮,她每次轉形象都被狂插整容,但強調只是靠化妝及戴大眼仔的她一於懶理:「是鬼爛但啦!講又冇人信,惟有硬食囉!」
本身我好惹是非,好多負面新聞都扯到我身上,依家嘅諗法係:如果啲報道唔係傷害得自己好深,就是鬼爛但啦!整容新聞其實真係好小嘢,自己身上咩新聞都有齊晒啦!開頭換金髮Look時畀人話整容,真係好唔開心!明明只係換晒成身嘅顏色就話我整容,覺得好冤枉,但係慢慢發現呢個圈發生好多嘢都係冤枉嘅,講又冇人信,最後惟有硬食囉!

情迷大眼仔

但啲報道成日拎番十年前嘅相對比,點解唔拎一兩年前呢?人大咗一定會識裝扮自己,變靚咗o架啦!由戴大眼仔(隱形眼鏡)開始,就畀人傳整容,呢樣嘢真係好神奇,一直都只係戴大眼仔,連雙眼皮膠紙到依家都仲黐緊!大眼仔真係我嘅恩物,一買就買一年用嘅分量,本身對眼唔夠大,所以都覺得戴完後成個人唔同晒,成個感覺差好遠!以前我畀人感覺好Cool,但戴咗對眼會圓咗,個個都話我Soft咗!
其實本身冇咩鑽研化妝,直到獨立發展後,本身係內雙眼皮嘅我開始研究點黐雙眼皮膠水,再慢慢學吓其他化妝技巧。我好注重面部皮膚,曾經諗過老咗會去打針整走皺紋,但現階段一定唔會整容,因為好驚痛,同埋見到身邊好多人都好似失敗咗!

沒有留言:

張貼留言